Klachten webshop
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij begrijpen dat daar een passende oplossing voor moet komen. We raden u altijd aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dnbinbouwstation.nl. Samen kunnen we dan kijken naar een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Deze partij zal bemiddelen in het geschil en een onafhankelijk besluit maken.
Klachten Service en diensten
Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is wanneer iets niet naar behoren werkt. Onze passie voor audio en multimedia maakt dan ook dat wij altijd alles op alles zullen zetten om zo goed mogelijk werk te verrichten en alle problemen op te lossen.
Mocht u een klacht hebben over een geleverde dienst of service, willen wij u vragen contact op te nemen met info@dnbinbouwstation.nl. Wij nemen uw verhaal erg serieus, en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen voor een toelichting en, waar mogelijk, een oplossing.
Overige op en aanmerkingen
Heeft u een andere vraag, opmerking, klacht of compliment? Dan mag u natuurlijk altijd contact opnemen met info@dnbinbouwstation.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.
